it''s a short piece of time

Îmi iau un deget, și-ncă unul și mi le așez fericită pe piept.Mâinile îmi sunt prea reci ca să-mi încălzească pieptul, dar nu-i nimic.Nu mi-e chiar așa frig.Mă dor picioarele de parcă oasele mi-ar scrâșni încontinuu. Sau nu, de parcă mi s-ar lovi între ele.De parcă în mine se poartă cel mai mare râzboi și toate articulațiile mele nu fac decât să întindă arcuri.E de la frig, știu.

Diminețile mi le-am cedat somnului.Încerc să dorm cât mai mult, astfel am impresia că trăiesc mai puțin.Serile, nopțile? Le-am cedat de mult.Dacă somnul meu mi-ar fi viață, în mod cert aș fi câștigat la lotto.Janis se chinuie să mă înveselească.Buimacă, cu un cap prost agățat în aer, nu îmi doresc decât o carte în care să-mi arunc toate mâinile de spirit închegat în jeleu.Vreau o carte și nu mai vreau nimic.O carte mă face să cred ca am să pot scrie.O carte îmi da o fericire de tip iluzie care mă ridică spre culmile...somnului, sper.Marțipanul nu mai trezește în mine reacții de fericire.Nici măcar plăcere, nimic.
Nici nu mai știu ce muzică ascult.Nici nu îmi pasă.


maybe i could rest beneath your smile.