Oamenii ar trebui să învețe să trăiască.Oamenii ar trebui să învețe să tacă și să nu mai scrie porcării.Toata lumea scrie, toata lumea citește.E o minciună că noi nu citim.Citim,chiar citim.Oamenii ar trebui să se oprească din scris fie și pentru săracele taste sau săracele degete.Degetul mijlociu mă doare îngrozitor și are o umflătură groaznică și, mai ales, inestetică.E de la scris, știu, știu.Ar trebui să mă opresc și să trăiesc mai mult.Oamenii ar trebui să tacă și să nu scrie, chiar și numai pentru că includ acea urmă de veridicitate pe care ei cred că trebuie să o aibă orice paragraf.Așa, prostește și inutil, se includ pe ei însuși în cuvinte.Se includ, se supraestimează.De parcă foile de hârtie nu au și ele orgoliul lor.De parcă ele nu au voie să te refuze
Mă simt în siguranță pentru că în sfârșit foile nu mă mai refuză.Mă simt în siguranță pentru că mă doare mâna și îmi îngheață picioarele de frig și totuși nu vreau să mă opresc.
  • te iubesc și mi-este dor de noi, draga mea Lorelei.te iubesc așa trist și așa plâns, încât mă face să zâmbesc.Cât de copilăroase suntem, cerule!Ce copii păliți și galbeni de prea multe scrisete.