When I know that I just don't know.


S-a dus si 2008.
Pesimismul care ma caracterizeaza nu ma lasa sa spun : ' A inceput/venit/iesit din umbra timpului 2009 ' . Nu, eu trebuie sa zic despre ce s-a terminat.

Nu ma deranjeaza nici sfarsitul lui 2008, nu ma incanta nici inceputul lui 2009. Stau si ascult Snow Patrol, ma joc pool pe mess. Ma simt handicapata ca nu sunt in stare sa fiu cat de cat okay la jocul asta. De parca asta ar conta. I'm a mess right now.
Chasing cars ma face mereu sa ma simt indragostita. Ma face fericita. Si totusi, e ceva exact sub umarul drept care ma face sa-mi inclin capul inspre acolo mereu. Sau este ceva deasupra crestetului ce-mi apleaca fata in jos. Nu mai conteazaaaa.
Vreau sa intru intr-o depresie. Vreau si cred ca am reusit deja. Mi-e mult mai simplu sa fiu intr-o depresie. E mult mai usor, asa nu ma va deranja nici macar ca incepe scoala, nici macar ca s-a dus vacanta. Pentru ca-mi intra in cap ideea aia ca totul e de rahat si nu mi se pare nimic neobisnuit.
E 12:00. Am o obsesie pentru fixul fiecarei ore. Nu pentru ca vreau sa ma iubeasca cineva, dar am un fix pentru alt fix. Uu fix pentru fixuri. Da. Eu am un singur fix si fixuri sunt mai multe. Din care rezulta ca eu dau mai mult din mine pentru mai mult din...Doamne.Nimic. Nevărmaind.

Azi mi-am facut eseul la romana. 'Acasaaa'. E un subiect tabu pentru mine. Nu imi place sa vorbesc despre asta. E ciudat, mi se pare urat si prea personal. Probabil ca eseul e totally against conceptului despre care ar trebui sa fie. M-am chinuit sa invat la mate... Nu stiu nici eu daca am reusit. Faptul ca nu am inca nicio nota ma deruteaza. De maine am sa incep sa astept vacanta intersemestriala. Inca ma intreb de ce merg la scoala. Inca ma intreb, de ce mergEM la scoala. De ce nu ne folosim scoala interioara ?
Ah, nu. Acolo nu se dau note, dom'le ! Acolo nu se sta in banca si nu se fumeaza in baie. Acolo esti mult prea liber sa o faci chiar si in timpul cursului.
La TeVe e un film ciudat despre teenagers, cred.
E cineva care zice acolo 'Every day is good, and tomorrow seems to be even better'
Optimistic fool.

Ouh. aia era o fata care e intr-un scaun cu rotile. I don't feel sorry for her. O sa fie inca un film in care fata batuta de soarta, saraca de ea se va indragosti de cel mai mega secsi [ as in prost, idiot, blond, bogat, arogant ] baiat si se vor combina intr-un final. Daca e foarte fericit, vor face si un copil si o nunta mare si pe ea o vor duce la un spital sa-i faca o operatiee si va merge din nou. Ieei !.
Nu e genul meu de filme. Trebuie sa-mi mai iau niste filme. Mi-e dor sa mai vad ceva. Dar cuuum ?! e SCOALA.

Mi-e dor de colegii mei si sper ca si lor le e dor de vacile mele. Fie ca ele sunt, la propriu, chestii cu vaci. Fie ca sunt cuvinte, reactii, tampeniile mele de toate zilele.
// Maine ma trezesc sa prind autobuzul ala nefericit in care toti oamenii se chinuie sa se gandeasca ce vor face, toti sunt extraordinar de obositi si-si pleaca capetele unul pe celalalt rugandu-se sa se opreasca timpul ca, macar atat, sa nu mai iasa in frigul de afara. A bunch of unhappy people going to kill another day of their little silly life.//




Ma duc sa dorm. Cred. sau poate film. Sau poate Damien Rice in continuare. Sau poate nimic.