Water.

3 Pleosc:

luc spunea...

îmi este atât de dor de tine,Theo.nici nu am mai apucat să mai vorbim zilele astea.(sunt de tot rahatul)
s-au dus dracului planurile cu ceai și cuvinte,plimbări.
și îngeri de zăpadă.
în seara asta am de făcut un referat la matematică și un eseu la română (despre iubire).
oh,the joy...
:) în fine.abia aștept să se termine.

îmi este dor de tine!

Laura Teodora spunea...

Salve, Theo! :)
Ma gabdeam sa-ti fac cunostinta cu noul meu blog. Adica blogul meu comercial, cum ar zice o prietena.
http://yellow-bedroom-productions.blogspot.com/ Stiu ca ti-ar placea sa arunci o privire pe-aici.
O seara faina!
Big hug!

Laura Teodora spunea...

Fa-te cumva ca-mi trimiti idul tau. :) Trimite-l pe mail ca sa nu-l facem public. Mailul e trecut la blogu cu bijou. See ya! Big hug!