Bang.Bang.


Blogul meu îşi cere dreptul de a fi băgat in seamă. Timpul meu se reduce încet, încet, încet şi parcă tot mai repede la şcoală... Chiar da. Nu înţeleg de ce i se acordă o importanţă aşa mare... când este o pierdere de tiiiimp. o pierdere de timp. cine vrea să facă ceva din viaţa lui, face asta şi fără şcoala. deşi ajută, ajută, da. dar este mult prea obositoooare.


Bine, astea erau momentele în care îmi plâng singură de milă :)



Afară ninge foarte ciudat. Nu, nu ninge, Teo. E un fel de lapoviţă, nu ştiu cum să o descriu exact. Cert e că mi-a umplut azi părul de fire de apă, de puii de zăpadă. Dar mi-a plăcut. Mă uitam în părul Juliei, era aşa frumos cum se aşeza cate un [nu mai merg diactricele, stiu ca sunt o idioata] strop printre creturile ei. Cand eram mica, mi-am dorit sa am parul cret. Mi-a trecut cu timpul. M-am obisnuit cu parul meu care sta in toate directiile. De fapt, nu, nu m-am obisnuit. Pur si simplu, a incetat sa-mi mai pese. De multe ori, ma deprima felul in care a incetat sa-mi mai pese de multe. Acum nu este cazul.
M-am uitat acum vre-o ora la un episod din Sex and the city. Cred ca-mi va placea mereu serialul asta, desi sunt deja episoade pe care le-am vazut de vreo 4 ori. Nu conteaza. Am incercat sa vad un film, dar mi-era ca voi adormi si nu va avea niciun rost. Maine e vineeeeri !

Vineri este ziua mea magica. Pot sa ma culc la ce ora vreau, pot sa ma trezesc la ce ora vreau ziua urmatoare, am timp de filme, carti, prieteni, scrisori, iesiri. De toate.


2 Pleosc:

alive spunea...

te iubesc, teodorica.

Julia spunea...

ioiii teo aici te referi la mine cand zici faza cu zapasa din paru Juliei? :) mi asa drag de tineeee.